Långsamt men långt!

 
 
 
 
 
Idag blev det en löpsträcka på 2 mil ungefär.
Det gick inte så fort men dels tappade gps:en lite signal,  sen var det mycket bilar och ormar att väja för och så lite tekniskt strul då ;) men på det stora hela var det en fantastiskt skön tur.
Perfekt löparväder. Efter Falerum var det en oändligt lång backe vad det kändes som men upp kom jag till slut. Känner mig nöjd med dagens tur och har tagit mig till Hannäs socken som jag hade tänkt innan sommaren var slut. Idag var målet en mil egentligen men det kändes så bra så jag körde på.
 
Igår fick vi massor gjort i trädgården vilket även resulterat i träningsvärk i armarna ;)
 
Nu får det snart bli b l a popcorn samt en serie vi börjat titta på. "The Fall". Den kan jag rekommendera. Finns på netflix.
 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hejja!!!

2015-07-31 @ 19:01:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0