Inför hösten

 
Nu grejas det inför höst med skola och rutiner osv.
Rensar i barnens garderober. Säljer och köper nytt.
 
Hittade fina kläder till August. Finns mycket i butik.
 
Igår fick jag mycket gjort. Satt en stund med smyckestillverkning och så har vi städade ena våningen på huset inför helgen. Idag har vi tagit övervåningen. Ska fixa lite i några av barnens rum inför skolstart oså. Hann även med att fixa håret. Färga och fräscha upp det. Fixade brynen också. Skönt att ha det gjort!
 
Ikväll har jag bestämt att laga tapas till middag.Är så gott. Ska gå och handla snart.
 
Imorgon står distanslöpning på schemat. Körde tuffa intervaller i onsdags samt mag/bålträning. Så känns som dax för en längre löptur i helgen..
 
Trevlig helg på er!
 
Kanske kikar in sen!
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Här har jag hunnit ta källaren nu, skönt! Å rensat kläder :-) låter härligt med distanspass, hoppas ta mig ut på ett jag med i morgon... Kram!

2015-07-31 @ 18:59:43
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0