Rutiner..

 
Nu är det bara en vecka kvar till vardagen drar igång på riktigt. Henriks har börjat jobba igen efter lite ledigt och barnen börjar snart skola,förskola och förskoleklass. Vi får se när öppnis börjar igen. Nu har vi i alla fall börjat med lite mer vardagsrutiner igen så omställning går smidigt..
 
Har haft fullt upp och inte så mycket tid för bloggande men nu så. I fredags var vi vid sjön hela dagen nästan sen grillade vi på kvällen. Helgen hjälpte vi kompisar med tak eller Henrik. Jag hängde väl mest :) Blev grill där med på kvällen. Trevligt!
Vi hann med ännu en timme eller 2 vid sjön på söndagen och så har vi hälsat på hos barnens farmor och farfar och faster Bella :)
 
Idag var frissan tillbaka från semester så äntligen kunde jag få hjälp med mina bryn haha.
Löshåret har åkt ur nu och det känns superkonstigt. Men skönt.
 
Idag har jag fixat lite hos Alvinoe också. Gjort en sommarhage och lite annat. 
 
Pysslat en del i barnens rum också i dagarna. Så dem ska sova bättre där :) Näe nu är det snart dags fixa melllis. Slänger in några bilder innan bara.
En liten ros från trädgården!
 
 
Skatarekillen Agge.
 
 
Iris
 
 
Gjort en vimpel och plansch i Agges rum. 
Busunge!
 
Största tjejerna :)
Ikväll ska jag förresten löpa för första gången på några dagar. Behövde återhämta mig lite.
 
Ha det fint!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Villa fina bilder ;) och vilken söt vimpel du gjort ;)

2015-08-12 @ 23:50:31
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0