Helg och lov

Nu börjar helg och höstlov. Ifall någon missat det ;) Fredagen har startat med att jag har fått massor av saker gjorda. Strax ska jag fixa mig i ordning så ska vi fredagshandla och käka lunch. Ikväll ska vi på spökfest och imorgon är det också massa kalasande. På kvällen hos oss. Stina ska ha sitt 10-årskalas.
 
 
I övrigt,
som sagt en väldigt effektiv morgon. Tvätt och disk är fixat och barnen har städat sina leksaker. Jag eldar för fullt i kakelugnen då det var ruggigt. Efter spökfesten ikväll ska bänka mig i soffan med maken och något gott att mumsa på och något bra att titta på.Nu ska jag se om jag kan piggna till med lite smink. Imorgon kommer det gå i ett! Men det är kul det med!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0