Godmorgon!

God morgon!
 
 
 
 
Tröttare än tröttast men startar den här höstlovsveckan med en ordentlig frukost. Lilldamen håller oss vakna mycket på nätterna just nu. Mycket på gång för henne. Tänder och lära sig gå. Hon har tagit något första steg och man märker att det nog inte dröjer förräns det är spring i benen där.
 
Ska iväg till min mammas gåband sen och röra på mig. Brukar kunna pigga upp :)
 
Mycket spökfester i helgen. Vilket har varit superkul. Igår röjde jag i huset efter festligheterna och H körde grejer från andra huset som snart inte längre vårt.
 
Bilderna ovan är från Stina fest men i fredag hade några förskolekompisar en riktig kul spökfest med. Vi var lite frusna när vi kom hem så det kändes som ett yppeligt tillfälle att premiärelda i barnens kamin. Mysigt vid sagoläsning med en sprakande brasa <3
 
Igår tog vi en tur till ikea. Var lite tomt i "storhallen". En växt fick följa med hem och senare ska vi hitta en passande matta. Vi har kollat ut en kanditat :)
 
 
 
Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejsan, vilken mysig blogg du har!
Jag tänkte tipsa dig om ett samlingsställe för bloggar, lite som en portal - men ändå inte :), den är rätt nystartad, och snart kommer utmaningar och tävlingar oxå, vore superkul om du ville vara med, kolla mer hos www.svenskabloggtoppen.blogspot.se

2014-10-29 @ 13:14:54
URL: http://www.svenskabloggtoppen.bloogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0