Sovmorgon

Iris är klädd i heldress från molo

Igår blev det tidig morgon. Vår traditonella tisdagsplaydate kom dock och underhöll så jag höll mig pigg ändå (fram till kvällen iaf =)) Idag däremot, fick jag visst sovmorgon. Tack barnen ;) Även idag har vi en playdate inbokad =) (Signe var hängig så vi fick ställa in hoppas på falskt alarm)  Imorrn är det lek på bvc som gäller också. Lek,lek ,lek =)
 
På tal om lek så har den minsta damen börjat intressera sig mer o mer för leksaker. Hon liger också gärna på mage och ålar. Ja en stund i alla fall. Annars är det både kalas och dopplanernig pågång här på slevringe.
 
Ikväll ska jag se om jag kan springa en tur igen.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0