Mitt 2013-Andra halvan

AUGUSTI

Busfabriken fick besök av oss som så ofta :)
 
SEPTEMBER
Jag boar på. Inte långt kvar tills vi får träffa Iris.
 
OKTOBER
Magen växte o växte. Jag gick gravid längre än vad jag gjort med de andra. Spänningen var stor. När skulle hon komma? Skulle det bli i oktober månad?? Jag hade förvärkar från och till men sen vaknade jag på natten/morgonen (ca kl 01.45) av att vattnet gick. Som det startat med de andra. Nu visste jag att det var på riktigt och jag ringde in ett par ggr till förlossningen. Först precis efter vattenavg och andra gången när jag bestämt att det var dags att åka. Jag stod på mig i telefonen och vi blev välkomnade att komma in =) 
19 oktober (beräknad 1 nov) kom vår lilla Iris med racerfart! Kl.04.51 föddes hon ca 3 timmar efter vattenavg som också var första tecken och efter bara 32 min på förlossningen.
Sådan lycka. En fin liten flicka som skrek för full hals lades upp på mitt bröst! Nu började livet som 3/4-barnsmamma =)
 
 
NOVEMBER
November är en stor fantastisk bebisbubbla. Hela familjen myser på! =)
DECEMBER
 
December är full av festligheter. Vi avslutar året med en mysig nyårsmiddag. Jag kommer igång med träning igen och är nere på min inskrivningsvikt (vilket jag iof var direkt) samt klädstl =)
 
 2013 var ett fint år med ännu en ny familjemedlem! Underbart!
Tack för ännu ett bloggår!
&
Gott Nytt År!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0