Fredagen

Bilden på mig tog SIgne när hon gick lös med kameran =) Hönshuset ser tråkigt ut nertill men snart har det växt upp en örtrabatt där och då syns det inte =)
 
Jösses vilket sommarväder det var igår. Vi började vårt fredagmys med att möta upp mannen för pizzalunch som vi kunde äta på uteserveringen. Fick lite turkietfeelings då. Var ju där för 1 år sen. Sen mötte vi upp kompisen Maria och hennes mamma för lite lek vid rutchkanan på torget. Jag passade på att handla hem lite blommor till trädgården med. Sen fredagsshopping såklart=godis mm. På kvällen/eftermiddagen fixade vi lite ute. Kaninbursfix och utflytt av kaninmamma och ungar och jag piffade hönshuset lite med nya pelargoner jag tidigare köpt torget. Tände även grillen och grillade korv. Smidigt. Henrik påbörjade bygget av en flyttbar och ihopfällbar kaninhage åt mig också. Har nämligen anmält mig till "hönsbytardag" och ska ta med och sälja kaninungar där =)
 
Idag får vi se vad vi hittar på =) Kanske att kaninhagen kan bli färdig om det inte regnar =)
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

SÅ härligt med utelunch! Även här har vi haft en fin dag då vi varit ute mest hela dagen och nu intagit en sen middag. Sedan blir det familjemys och lite film då varken hockey el schlager är nått för oss... KRAM!

2013-05-18 @ 19:08:43
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0