Jul i vårt hus!

Visst är vintern här även om man kan tro att det är höst eller kanske vår tom! Tro det eller ej men häromdagen så hittade jag en jättesöt liten blommande pensèe i våra trädgårdskrukor!!

Oavsett så är det ju vintertid och barnens julkläder är fixade Signe har gympauppvisning i helgen och ska vara tomte så farmor har sytt så fina tomtekläder också.

En del av barnens julkläder.
 
Förresten kom jag på att jag ville visa min vinterskrud till mina gummistövlar från HUNTER. Har köpt till varma sockor så det blir perfekt att ha på fötterna i eventuellt snöslask ;)

Nu börjar jag verkligen komma in i mitt nya liv som 3-4-barnsmamma. Iris blir 7 veckor på lördag och nu har man börjat lära känna det lilla livet på ett annat sätt även om jag vet att när de är så här små så kan ev deras rutiner och mönster ändras ganska ofta. I måndags var vi på ÖF och i tisdags hade vi playdate som har blivit lite av en tradition nu =) Idag ska vi till bvc och väga. Spännande! vad pluttan väger!
 
Själv håller jag på med en 30 dagars plank och squatchallenge. Har snart gjort ca 1/3 av den =)
 
Annars är det en del paketinslagning och julfix här hemma. Eftersom jag inte bloggar megaofta så är det svårt att uppdatera om alt men en del blev iaf nu. Har många gånger tänkt sluta med bloggen men ofta kommer bloggsuget tillbaka.
 
 Imorgon är det fredag med! =)
 
Just det! Iris började ju ge svarsleenden för en tid sen och nu tror jag faktiskt hon börjat skratta högt med. UNDERBART!
 
NU ÖNSKAR JAG ER TREVLIG HELG!
HA DET FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0