Pubafton mm

Sitter med mitt morgonkaffe här nu. Var på pubafton igår och det var riktigt trevligt=) Var hos kompisen Luva först och drack vin och babblade =) Fick sovmorgon idag och är för stunden ensam hemma. Får bli pizza till lunch idag! Igår blev det lite julklappsshopping på dagen med. Köpte även lite basplagg (svarta linnen, leggins,långärmade svarta toppar,svarta ribbade sockor och det enda som inte var svart var en scarve med döskallar. Passar ju nu i halloweentider) Några leggins till Stina också och så var jag tvungen och få tag i ett par lånkisar med till Signe =) Henrik överraskade mig förresten häromdagen med att klicka hem en beställning från pop med så i veckan får jag hem ett paket med massa fina nyheter <3 Dom hade precis släppts då =)
Bland annat dom här härliga ränderna är på G =) Bilden kommer från polarnopyret.se
 
Känns bra att barnens vinterkläder är färdiga. Det har dom varit länge då vi passa på att köpa dom med en 40% rabatt på ena overallen. Så nu kan man koncentrera sig på julklappar istället =)
 
Kylan har verkligen kommit och det känns så bra att jag hann att flytta in kaninerna till sitt vinterboende. Hönsen har värme på i hönhuset så dom har det bra med =)
 
Blir och fixa och dona här idag sen familjegympa. Kanske slå in lite julklappar också =)
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0