Lördagen

Igår hade jag och maken ordnat barnvakt för att gå ut tillsammans. Var ett stort evenemang här i vår lilla by som vart slutsålt men vi hann att få tag i biljetter. Riktigt skoj och skönt med sovmorgon för bägge idag. Min lillebror satt barnvakt här hos oss och barnen har haft så roligt! Idag det bli en lugn söndag med hemmamys,hemmafix och lek i trädgården.

Ha det fint!
 
Update: Kom på att det är familjegympa idag ju. Henrik skulle ta dom till det så kan jag passa på att städa under tiden! =) Nu ska jag förbereda middagen så den är klar tills dom kommer hem. Skala potatis och förberdea en broccoli/skinkgratäng..
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt med utgång och barnvakt, det har vi aldrig haft, men till vår bröllopsdag ska jag nog fixa en kväll/natt på tu man hand :-D KRAM!

Svar: Det tycker jag du ska göra! =)Kram
Jennie

2012-10-08 @ 19:38:43
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0