Veckans träning

Fredag 4/5: VILA

Lördag:VILA

Söndag:60 situps, 9.6 km löpning

Måndag:Sprang 6 km, planka med variton 1 min*3

Tisdag:Sprang 6 km, planka med variton 1 min*3
 
Onsdag:Sprang 6 km, planka med variton 1 min*3


Hallå mina vänner. Lägger in veckans träning redan idag. Nu är det semester. Turkiet here we come! Allt är fixat i princip. Idag ska jag packa de sista och städa däruppe till att börja med. Ringa eller prata med den som ska hålla ordning vattna och sköta blommorna här hemma. Skönt med snälla grannar som kan ha koll på saker när man är iväg=) Ikväll när barnen somnat ska jag ta nedervåningen. H passar också på att sova då han ska köra inatt. Jag hoppas kunna sova en stund i bilen. Tidigt imorgon bitti ska vi checka in. Får se om det kommer något inlägg under semestern annars så säger. Hej Svej så länge!

Ha det fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0