Härliga värme

Vilket underbart väder vi har. Igår var vi ute mycket. Blir nog samma idag. Signe tar sovmorgon. Idag har vi inget på vår planering men jag ska gå och hämta ut pass sen och så kan jag tänka mig att vi hittar på nåt skoj i eftermiddag. Kanske parken eller liknande.

Nu börjar vi bli redo för att sticka utomlands. Alla har gjort sina vaccinationer. Passen är färdiga och allas utan mitt är uthämtat. Sommarkläder och solskydd och annat dylikt är införskaffat. Kaninen ska vi lämna till den som ska hand om honom redan den 7 maj (åker den 10) anledningen är att August ska på återbesök på Astrid Lindgrens Barnsjukhus den 8 maj. I helgen är det väl tänkt att vi ska hämta resväskor vi ska låna också. Ska på kosläpp i helgen också. Hoppas vädret håller i sig.

Städade bilen häromdagen med. Det är ju också skönt att ha gjort när den ska användas mycket.

Sitter i träningkläderna här efter morgonjoggen. Ska fixa lite frukost nu och styra upp denna dag! Fredag redan imorgon igen!

Svamligt,luddigt och lite rörigt inlägg men det får ni ta ibland=)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0