Fredag!




Fredag igen. Härligt! Igår hade jag en riktigt dag i köket så det fanns inte mycket tid över för bloggen. Jag silade färdigt flädersaften som jag satte för 3 dagar sen och så bakade jag frallor och kokade blomkålssoppa. Detta kanske inte låter som speciellt mycket men då får ni tänka på att jag ska göra det med 2 barn under 3 år hemma + en snart 8-åring med sommarlov och hennes kompisar och 5 hönor och 2 kaniner och ett helt hus och massa tvätt att sköta =) Så då tar det lite längre tid men jag älskart både alla sysslor o mina ungar! (att jag älskar tvätta kan vara en smula överdrivet men det är helt ok hihi)

Idag är det i alla fredag och Henrik kommer hem tidigare och vi ska ha en familjedag i staden. Vi ska gå i gamla Linköping och kanske kolla in fenomenmagasinet och så ska Cloetta få sig ett besök och även Tornby tror jag och kolla in om det finns någon bra rea. Lunch i stan blir det med. Härligt!

Först kaffe,frulle och dusch. Hade en underbar löparrunda idag btw. Vädret var perfekt. Luften var frisk efter morgonens eller nattens? regn.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0