En liten tand


Past-2074_large
Bild från weheartit



Igår såg vi att August äntligen fått en liten tand som börjat kika upp. Det sägs att det ska vara bra att dom kommer sent då man sparar tänderna på det fast det är ju faktisk bra att kunna tugga sin mat ordentligt också hihi

Idag är det en sån där dag när vi har mycket för oss..Jag ska iväg på förmiddagen och sen har vi planerat att äta lunch på SanDeliciuos. Sen ska vi till bvc och leka. Så kanske jag handlar till fredagen också. August ska få synagsis på fredag igen så då blir det att åka till Linköping. Ska passa på och se om dom fått lite vårnyheter på ikano och ikea. Är mycket roligare att handla kläder nu när jag är i bättre form. Har ju tappat ca 20 cm i midjan och det gör en del på kläderna kan jag säga=)

Nu ska jag styra med lite "innanskolanfix" för stora tjejen.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så fort tiden går - det kan inte sägas ofta nog ;)



Kul att August börjar få tänder :)



Åh så kul att gå på Ikano och kolla vårmodet till både barn och vuxna.



Jag är jättepepp på att få handla lite kläder till mig själv och till tjejan.



Hoppas ni får en härlig dag!!

KRAM

2012-02-02 @ 08:36:17
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0