Converse

Godmorgon..Igår fick jag shoppa nya stövlar. Spanade såklart lite på skor till våren då också och i år tror jag att det får bli ett par converse men vad ska man ha för färg. Jag vill ju att det ska matcha det mesta i klädväg..Vita är snygga men hur praktiskt? Help me out here!

hoga_sneakers Converse ALL STAR SEASONAL HI CROISSANT
hoga_sneakers Converse ALL STAR SEASONAL HI Antracit
hoga_sneakers Converse ALL STAR SEASONAL HI Grön / Stark
hoga_sneakers Converse ALL STAR CORE HI Vit
hoga_sneakers Converse ALL STAR CORE HI Röd
Bilderna kommer från spartoo.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi du verkar vara som jag;) har velat ha converse men kan inte bestämma vilken färg så det har inte blivit några för mig haha:) men blå, vita eller röda är ju snyggt.

Kram

2012-02-22 @ 17:38:18
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0