Veckans träning

Fredag 30/3: Vila

Lördag: Innebandy 1 timme. Plankan 3 ggr 1 min

Söndag: 60 situps

Måndag: Löpning 5.4 km. Plankan 3 ggr 1 min

Tisdag: Löpning 5.4 km. Plankan 3 ggr 1 min

Onsdag: Löpning 5.4 km. Plankan 3 ggr 1 min

Torsdag: Löpning:5.4 km. Plankan 3 ggr 1 min

Fredag: Ska ut och springa 5.4 km


Denna vecka har jag sprungit totalt: 21.6 km + (5.4 till som jag ska springa snart =)


Nu måste jag ge mig ut snart. Sen ska jag få lite gjort här hemma. Vid lunch kommer en efterlängtad kamrat Malin och hennes bebis som jag inte träffat ännu. Det ska bli så kul! Vad jag har längtat!

Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Frida

Va duktig du är gumman! Här har ja satt igång idag med träning.



Hoppas ni får en mysig påsk med god mat och mys.

Kramar

2012-04-07 @ 15:36:24
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0