Godmorgon härliga höstsöndag

Godmorgon! Dagen startade ganska tidigt men vi kunde dra oss till halv 7 ungefär i alla fall. August sover nu efter
sin grötfrukost..Allt slank ner han kladdade knappt ner sig..Nya gröten är verkligen hit!



Innan frukost hittade jag honom här..


När det är så ruggigt ute är det mysigt att tända ljus till frukost..Signe åt macka som vanligt även en banan slank ner..



Idag tänkte jag baka källafranskor och så ska jag sätta en köttgryta på spisen som vi ska ha till lunch idag. Till August tänkte jag koka köttet i vatten tillsammans med morötter och lite vitlök,lite dill i också kanske. Sen får bli potatis till det och sen en klick smör i det och finfördela det hela..

Sen får vi se om det blir någon liten utflykt senare idag..Inget bestämt.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag söta..Gröt går alltid hem..Hoppas att du får en mysig söndag med dina fina..kram

2011-09-18 @ 13:38:37
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0