Hemligt plagg

Kommer ni ihåg att jag var på klädparty för blingos kläder för ett tag sen. Jag beställde en tröja till August men fick veta när jag kom hem att den var slut i hans stl. Till Signe beställde jag ett hemlig plagg och gjorde likdant till August sen istället. Kläderna kom i alla fall häromdagen och jag är helnöjd..Tänkte att jag skulle visa vad det blev=)


Kjolen är riktigt rejäl i tyget o passar bra till höst!


Tights till Pilterman är skönt i overallen..Man känner att det är kvalitè på kläderna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

"fick" en likadan kjol till Nellie men den satt så illa på henne. Kjolen såg gigantisk ut mot hennes tunna ben och gled ner över rumpan. Blev jätte besviken för den var så söt =(

2011-09-03 @ 20:35:39
Postat av: Jennie

Jaha Johanna va tråkigt! För den är verkligen urgullig tycker jag! Kram

2011-09-03 @ 21:37:06
Postat av: Maria

Jättefina kläder! Kjolen var ju ursöt!



Kram

2011-09-03 @ 22:47:28
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/
Postat av: Malin W

Åh vad spännande med hemliga plagg.... Och så fina de var!!



Jag blev tipsad om ett klädmärke: pomp deluxe. Finns på nätet och som hemparty också. De har kläder från strl 80. Jag har siktat in mig på ett par urfina hängselbyxor i jeanstyg. De har verkligen hur fina kläder som helst!! Tror att stilen tilltalar dig :)



<3

2011-09-04 @ 12:15:50
Postat av: Jennie

Tack för tipset Malin! Måste jag kolla in=) Kram

2011-09-04 @ 16:32:39
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Spännande med hemligt klädpaket och kjolen ser ju helt fantastiskt söt ut!

2011-09-04 @ 17:37:35
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det var verkligen urgullig, därför blev jag väldigt besviken! Men men...

2011-09-04 @ 18:53:52
Postat av: Åsa

Fin kjol, kul med hemliga plagg, jag tycker oftast Blingo har bra kläder.

Duktig Du varit som lyckats gå ner i vikt bara pga äta bättre. Grattis. Själv borde jag verkligen göra ett ryck, fortsätter jag så här lär jag snart inte ha kläder att ta på mig :(

mvh Åsa

2011-09-05 @ 10:04:04
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0