Helkväll med vännerna

Igår blev det en helkväll med vännerna. Hade superkul! Mötte upp en del av gänget och så åkte vi tillsammans bussen in till stan. Vi har ingen krog här där jag bor längre för den har stängt (just det, den. Vi hara bara en!) pga av en vattenläcka. Så nu är det att ta sig till Linköping när man är sugen på att gå ut. I alla fall vi tog bussen in och sen gick vi hem till andra vänner och det åts ost och kex och dracks en del vin.

Klockan sprang iväg och det tjattrades och sjöngs osv=) Sen gick vi och satte oss på en pub och hade trevligt med allsång och tjatter även där. Ska säga att vårt bord drog igång hela puben till allsång (mina vänner är teaterfolk) även jag har varit det en gång i tiden=)

Klockan sprang iväg och det var dags att gå och hinna med sista bussen hem. Är ju 3-3,5 mil hem så den vill man inte missa om man säger så.

Innan vi satte oss sprang vi in på mcdonalds och jag köpte mig en liten happy meal till kvällsmat.

Hade i alla fall superkul och bra inititiv av dig Josefin att samla ihop för lite festligeheter=)

Bilderna ligger på mobilen och jag kan inte lägga in dom tyvärr men det får gå ändå.

Nu är det snart dags att göra sig i ordning för idag blir dte 3 rätters hos min bror. Vi har valt att turas om och göra som typ i programmet halv åtta hos mig.

Såhär såg det ut när jag hade min middag för över ett år sen




 


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till Oline och matte till mopsen Amadeus

Fint! :) det är så kul när man dukar sådär extra vackert.

2011-10-02 @ 13:13:28
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Cissi

Å vilken härlig kväll! ger så mycket energi att vara ute på "dåligheter/äventyr"

2011-10-02 @ 13:20:16
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

har du ingen sladd så du kan föra över bilder från mobilen till datorn?

2011-10-02 @ 13:42:47
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0