Pigg

Ohh va skönt. Idag vakande jag med lite energi. Att vi ställt om klockan har påverkat mig ganska mycket och jag har varit väldigt seg och inte gjort många knop. i vanliga fall brukar jag hitta på både saker med barnen och fixa och styra i hemmet och jag kan gilla att stå i köket och pyssla med både det ena och andra. Sen vi ställde om klockan har jag inte alls haft samma pigghet. Som igår tex. Då hittade jag på saker med barnen och var iväg. När jag kom hem orkade jag inte göra ett dugg här hemma. Middagen blev pizzabitar. Polarbröd med tomatpurè skinka och ost,pizzakrydda sen in ugnen snabbt enkelt gott så det funkar en seg dag=) I alla fall så känner jag mig piggare idag. Hoppas det håller i sig. Tvättmaskinen är igång diskmaskinen är i igång frukosten är både framplockad och bortplockad och strax ska jag skicka iväg Stina till skolan. Sen blir det att göra i ordning mig och barnen så ska vi iväg på öppna förskolan.

Handla behöver göras idag också!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att du fick en piggelindag i dag, själv hade jag det i går, å är istället seg i dag, snor nog di nidé om pizza bitar ;-D

2011-11-08 @ 08:20:29
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Malin

Usch så trist det är när man känner sig sådär seg och ändå vet att man borde göra massor av saker....

Jag har känt mig seg sedan jag var hemhemma, först idag har jag känt mig okej-pigg igen :)



Pizzabitar lät gott... det fick mig att tänka på varm smörgåstårta!! Det var länge sedan jag gjorde det... kan nog bli en nu i veckan. Kanske inte det nyttigaste, men gott så det förslår.



KRAM!!

2011-11-08 @ 17:24:58
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0