Oj

Oj va den här dagen sprang iväg. Vi har bakat och haft besök..Lussekatter har vi bakat och så håller jag på med en pepparkaksdeg. Den ska gotta till sig i kylen ett tag innan det blir pepparkakor av den. Anledningen att jag sitter här är för att jag glömde ingefära till pepparkaksdegen idag när jag handlade så jag väntar på att den ska komma hem med Henrik.

August klättrade nyss upp för första trappsteget i trappen med. Stora killen. Nu står han och hamrar med händerna inne på bordet för fullt. Signe har lagt sig. Hon var supertrött!

Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad flitiga ni är, du och dina gullungar :)

2011-11-21 @ 19:59:00
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0