Naiv

Snart är det 1 år sen vi var på det där 3d-ul där vi fick veta att allt inte stod rätt till därinne i magen. Hittade det här inlägget nedan från morgon innan vi åkte på ul. Skapligt naiv! Duktiga jag drack inte ens kaffe med koffein i. Jag säger då det..Den dagen slutade i tårar i alla fall..Jag blir återigen påmind om hur lyckligt lottade vi är som har våra friska barn och att allt blev bra till slut! Starka,starka August!



*************************************************************************************
18 nov 2010

Strax ska vi bege oss in till stan för att shoppa julklappar och sen är det dags för 3d-ultraljud idag med=)

Ska slänga i mig lite till kaffe (dricker koffeinfritt,känns bäst så) bara innan vi drar.

Ha det fint!



Mamaleggins: Svarta hm
Tröja: Gina Tricot
Jacka:Köpt nere på torget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0