Morrn morrn

Jösses vilken natt. Vet inte riktigt vad som drabbat barnen. Någon slags vaknaoftagrej. Alla har vaknat minst en gång inatt. Signeligne hade även igårkväll när jag tittade till henne ramlat ur sängen och landat på madrassen som jag förutseende lagt brevid sängen. Det lite komiska var att hon hade inte vaknat utav detta utan sov bara vidare=) Imorrn har jag sovmorgon i alla fall men funderar på att ta mig iväg med August på småbarnsgrupp då H är ledig imorrn och kan vara hemma med Signe.
August vaknar ju tidigt med. Runt halv 6. Nu kutar han omkring i gåstolen efter att ha krypit omkring ett tag och ja,jag häver kaffe=)
Trevlig  helg har vi haft!


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Tur att du lagt en madrass på golvet ;) sov hon vidare där sen då? hihi



Låter ändå som en mysig helg ni har haft.

Kramis ;)

2011-11-06 @ 07:54:40
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0