Julstök denna vecka

Den här veckan kommer det julstökas en del. Nästa helg är ju 1:a advent. Idag tänkte jag baka lite. Behöver kolla över vad vi har också. Lussekatter och pepparkaor får det nog bli idag. Så måste vi handla lite till det. Imorgon ska jag iväg på lite julpysselkväll eller ja binda en dörrkrans och äta mat. Mysigt. Var förra året. På onsdag ska vi få ihop ett pepparkakshus och så ska vi ju få det lite julmysigt härhemma. Tänkte ha en gammalsdags jul tror jag i år=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja, även här ska det julstökas lite, och så tänkte jag hinna göra lite tryfflar å saffransbröd. Mysig tid vi har nu framför oss :-D KRAM

2011-11-21 @ 09:41:21
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0