Film

Trött har hållt igång hela dagen. Först var det tidigt upp med August som i vanlig ordning är uppe med tuppen min lilla pilterprins=)


Nu för tiden kryper han ju omkring hur mycket som helst. Även utomhus. Inomhus kan han ju numera resa sig mot saker också så idag har vi faktiskt köpt ett par riktiga skor till honom. Ett par urgulliga små kängor.


 Signe tog sovmorgon och när hon hade vaknat pysslade jag lite med barnen till deras morbro Johan som vi har firat idag.

Vid 10 var det dags för mig att spela bandy igen. Känns bra att röra på sig. Sen raka vägen hem fixa i ordning mig och sen packa in oss för att åka till stan. Behövde som sagt lite grejer. Bla skor till August och jag köpte 2 par leggins i small då jag får gå och dra upp dom i medium hela tiden nu + att det är riktig förbrukningsvara som jag sliter ut. Älskar leggins. Så skönt!. Det känns bra! Käkade även lunch på staden. Anledningen till att vi åkte in var ju för att fira morbror Johan som fyllde 25 (Han och jag är psuedotwins som även Signe och August=) .) Nu är vi som sagt hemma igen barnen sussar gott och jag och Henri ska se en film.

Trevlig kväll till er!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Älskar den sista bilden ahaha Så jäkla söt

2011-11-12 @ 21:25:08
URL: http://saratilling.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så roligt när barnen börjar krypa. :-)

2011-11-13 @ 08:44:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lena N

Så fna kort...håller med om att sista kortet e för bra. O du...leggings i small...underbar känsla!!! Stor kram=)

2011-11-13 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0