Kalas

Nu har alla åkt hem och H är på och tittar på fotboll så jag och barnen är själva. Ska steka hamburgare snart. Det var Stinas önskan till middag idag och fine by me.

Alltid så trevligt när vi alla samlas i familjerna och jag fick så mycket fint. En del av det jag fått är inte med på bilderna. Både naglarna och tatueringen har jag kvar. Naglarna håller på och växer men ska få en fin manikyr på tisdag och tatueringen ska jag göra 22 Juni. Sen bjöd även min bror på en del igår som present.

Det jag fick idag var en fin scarf och en parfym som luktar ljuvligt. Så fick jag ett lotto-spel hoppas jag vinner och en vän till mitt stora fina mattèusfat-en godisskål i samma färg och  så godis att ha i den. Fina blommor och kort som svärmor scrapbookat (hur stavas det?) Hon gör alltid så fina kort=)

Tack alla för sällskap och de fina presenterna!





Min bror hade med sig jättesöta nallar till barnen och en varsin tia-lott. Stina fick en Sköldpadda med tillhörande unge. Signe fick en haj med unge och August fick en krokdil med unge. August och Stina vann en varsin tia på sina lotter=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0