Ärenden

Idag har jag en hel del som bhöver fixas inför helgen men H är ledig idag så får se om vi åker alla eller om bara jag går eller om jag och barnen går=)

Jag ska handla lite inför kalaset på söndag och sen ska jag till systembolaget och köpa något gott att dricka till imorgon som jag kan ha när jag fixar i ordning mig. Känns så lyxigt=) Sen måste jag höra med broderskapet om han fixat skjuts eller om vi ska åka buss för då måste jag köpa ett busskort och ladda på.

Fredag Underbart!

Vi har riktigt chill morgon. Bara jag coh August vakna och han ligger o gymmar. Ska strax fixa lite gröt till honom och sen värma NAN.

Man får verkligen rutiner även när man går hemma. Jag har gått hemma sen sommaren 2009 förutom sommarjobb förra sommaren och Signe går inte på förskola men vi har våra rutiner ändå och efter sommaren kommer vi kanske börja våga oss ut på Öppna Förskolan och liknade=)

Nej nu börjar nog August bli hungrig...

Ha dte fint!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Hoppas dagen bir bra trots en massa som ska fixas

2011-05-27 @ 08:37:04
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0