Tackar,tackar

Idag tittade mamma o Erik förbi mitt i cupcakesbakningen. Dom kom med söta kläder till småttingarna=) Klänningen tänkte jag köpa för ett tag sen men blev lite snål då det var stövlar till mig jag var ute efter men mamma var med så hon såg att jag gilla den=)

Tack ska ni ha!






P.S August käkade precis 145 ml NAN så det är rekord va han har ätit på flaskan hittils. Vi brukar bara blanda till ca.100 ml men när han tömt flaskan visade han fortfarande tecken på att vara hungrig så det var bara att fixa mer=)

Kommentarer
Postat av: Natasja

Oj vad han äter!!

Jonalie äter sämre o sämre nu.. Så tråkigt... runt 60 ml brukar vara standard.. äter hon 100 ml så blir det jubel..

Kul att han går upp så bra i vikt och växer på! Snart lika stor som Jonalie.. :p

Jonalie har inte fått några rs-sprutor och inget för magsyran. Hon har ingen reflux vad de kunde se när hon fick knappen, men kräks ofta och får sura uppstötningar.. Jaja, jag är inte förvånad för de är ju inget vidare på vårt sjukhus.. :p

Kram

2011-03-21 @ 22:02:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0