Lagat

Hemma från tandläkaren. Var ett stort hål som behövde lagas ev.rotfyllas =( Hade en prelimenär lagning då jag hade fått ett medel som skulle få nerven att dra sig tillbaka men den lossnade på sjukhuset och då hade jag inte som prio att ta mig till en tandis där så jag har gått med den öppen men vet ni vad?? Jo dte räckte med lagning idag i alla fall men dom har borrat nära nerven så den kan ha tagit stryk och då måste jag rotfylla i alla fall men en sak i taget=)



Haha! Wätt sne i truta efter tre spruter bedövning!


Kommentarer
Postat av: Thina

"wätt sne i truta". HAHAHAHAH!! Du är för härlig. :D <3

2011-03-18 @ 12:29:14
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hihi. Östgötska äh ju för häligt=)

2011-03-18 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0