Godmorgon lördag

Idag vaknade barnen vid 7 och de vakande exakt samtidigt och ville upp direkt. August går från noll-100 och blir skitarg direkt om man inte plockat upp honom på en sekund från att han vaknat..Som sagt han vet hur han vi ha det!

Signe brukar alltid vakna som en solstråle och hon låg och räknade än,tå,te (en,två,tre) inne från sitt rum. Kör jag själv med ibland om hon inte kommer när jag ber henne, de är för roliga..

Jag dricker mitt välbehöliga morgonkaffe medans August ligger i gymmet och Signe ser på sin älskade PINGU.

Strax ska jag göra morgongröt åt August och en macka till Signe.

H har sovmorgon för att imorgon är det min tur, för ikväll ska jag ut på krogen. Har bjudit hem lite folk innan (vi ska vara utomhus). Tror inte vi blir så många..Var lite sent ute. Fast min bror kommer och vi kan roa oss=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0