1 år sen





Glad midsommar mina vänner. Bägge bilderna är från förra året så ni kan vara lugna=) Förra midsommar fick jag reda på att jag hade en liten i magen. Då hade jag ingen aning om vilken resa vi hade framför oss men JÖSSES! Va jag är glad att han kom till oss.

Närmast på vår planering är nog förutom att piggna till. Midsommarmathandling och blomplockning. H jobbar till 15.00 så det är jag och barnen som ska styra. Senare ska vi iväg på utflykt till midsommarfirande i mina barndomstrakter är det tänkt. Växte upp på landet btw

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Maria

Glad midsommar till er också :)

Kanske ses då, ska iväg till Domarvik också är tanken.



Kram

2011-06-24 @ 08:40:23
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0