Välkommen Juli

Jag vill börja med att säga att min facebookvän har fått sin son och att det ser ut att ha gått ganska så bra hittils tack och lov. Diafragmabråck är verkligen vanligare än man tror! Han ligger intuberad på nicu.

Igår sprang dagen iväg med en massa ärenden och to dos till en början. Blev ändå en sväng i parken som ligger brevid min mamma och Eriks hus och sen bjöds på glass där=)

På kvällen mös vi till det med pizza till sommar med Ernst. Tjejerna var uppe längre än vanligt och Signe var supertrött men hon älskar pizza den donnan! Jag blir superinspirerad av att titta på såna prgram så tror jag ska göra ett inredninginlägg härnäst med lite nya bilder från vårt home sweet home.

Nu ska jag fylla på kaffeglaset och i eftermiddag ska den här lille mannen till bvc och få spruta.

Pilterman även kallad=)

Ja vet min lille prins att du redan har fått en massa sprutor i ditt liv. Det gör ont i mammahjärtat men det är ju för din skull älskling!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan.Ja det går snabbt här med magen i vädret..snabbare denna gång än med första..Nu har man ful fart hela tiden..ja du vet sjävla..Ha en skön tisdag kram kram

2011-07-05 @ 09:10:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0