Ouch!

Idag har det varit en skön dag och vi har bara varit hemma. Stinas andra familj har varit här idag och Signe och Stinas andra lillebror Albert har lekt nästan hela dagen (dom är jämngamla). Signe råkade även göra ett dyk ner från en stol och slog i munnen rätt rejält.Blödde en hel del också men efter lite mys i knät gick det över. Har tid hos tandläkaren imorgon.

Imorgon har jag en lunchdate med tejjna.blogg.se och på kvällen ska jag och familjen till Norrköping och fylla i min tattoo som inte alls har läkt som jag ville..Blir nog bra till slut.

Nu ska jag se en rysare på tv:n. Min favoritgenre är just rysare och drama. Vilken genre är er favvo??

Trevlig kväll!

Forest_by_lukpazera_large
Bilden kommer från weheartit.com

Jag gillar att bli skrämd men bara på låtsas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0