Magen V.35 (34+0)


Magen mättes idag och sf var 34-35 cm. Med Signe var sista måttet 34 cm i V.36+4.

Idag går jag in i en ny vecka och jag är väldigt glad att min älskade lilla kille fortfarande är kvar i magen <3

Idag har vi varit på ultraljud och även om jag har mycket fostervatten behövde jag inte göra en tappning. Tappen kollades också den verkade inte ha ändrats nåt direkt så idag fick jag åka hem från sjukhuset efter 11 dagar, 6 dagar på Karolinska och 5 dagar på US.Skönt att vara hemma och få ladda batterierna innan förlossningen som förresten ev kan bli vag även om han inte kommer före planerat datum. Sen är jag ju sjukskriven och ska vila + att jag har mediciner. Kan ju hända att jag blir inlagd före förlossningen igen men som sagt skönt att få ladda battrierna lite. Var ju heller inte förberdd på att jag skulle bli inlagd när vi åkte till Karolinska denna gång.

Innan läggdags ska jag ta mig ett härligt bad. På sjukhuset var det dusch som gällde men jag älskar att bada!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0