Minus 1.2 kg (totalt 11.8 kg )

Sådär jag nu har jag klarat mitt mål på 55 kg med råge=) 54.3 kg stod vågen på och minus 1 cm i midjan. BMI stannande på 20.9. Detta är en vikt som jag tycker passar mig och min kroppsform.

Så nu är jag färdig..Tro inte att jag ska frossa och käka godis varje dag nu för det.

Jag har hållit på i några månader och har både börjat tycka att sallad är gott och
att röra på sig är så skönt så att jag kan offra lite sömn för det. Jag är så otrligt pigg
och jag känner det i kroppen. Däremot kommer jag ibland äta godsaker dock med måtta!

Tack till alla som peppat mig dessa månader!



Ni kan väl blunda för min morgonfriss hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inga före och efter bilder?Hur lång är du?Jättebra kämpat!

2011-12-19 @ 07:49:23
Postat av: Lena N

Va roligt, stora grattisar...gratti grattis grattis. Jätteskönt o lyckas så. Kram kram =)

2011-12-19 @ 11:06:51
Postat av: josefin g

Vad duktig du är! Härligt att du nu nått ditt mål. Bra kämpat!

2011-12-19 @ 11:09:56
Postat av: Malin

Gud så fin du är!! Bra jobbet :)



Vilket kanonerbjudande på Lindex, tyvärr har vi ju inte Lindex här i Sjöbo. Närmaste ligger i Ystad och utan bil kändes det lite knöligt att ta mig dit, men tack för tipset!!



Till fika kan vi väl ha kaffe och fruktsallad?? Fruktsallad är ju alltid gott :)



KRAM!!

2011-12-19 @ 11:33:26
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0