Invigning

Fick en för tidig julklapp igår av min man...Det invigs just i detta nu!




Ett bakbord! Perfekt! Håller på med en laddning Sivanbröd som Stina gillar..Ja vi andra också för den delen. Ska strax slänga ihop en pasta/tonfisksallad med så får det bli kvällens middag. Henrik är och renoverar men slutar vid 16.

Annars idag så har det ju varit första jullovsdagen för Stina..Bägge tjejerna tog sovmorgon.Dock inte August så han och jag tog oss en vinterpromenad imorse tidigt,tidigt innan H stack iväg till renoveringsobjektet. När tjejerna vakande gjorde vi våra vanliga rutiner.Fast jag rensade ett par skåp också. Så skönt att ha det gjort! Igår höll jag på,på övervåningen.

Vid lunch hade jag och barnen date med mannen min så det blev att äta lunch på fiket och på torget delade Willys ut gratispåsar med b l a mörk choklad i=) Sen bar det av en sväng till pulkabacken och när vi blev kalla gick vi hem för mellis och nu har jag som ovan nämnt en deg på jäsning. Imorgon blir det att fixa med lite julstyr. Ska slänga ihop en poatisgratäng som jag ha med på julafton och den blir ju extra god tycker jag när den fått gotta till sig över natt.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så härligt med morgonpromenad!!



Bakbord är nog något för dig - du som bakar så mycket!! Det passar liksom in i ert kök :)



Hoppas brödet smakade bra!!



KRAM

2011-12-22 @ 20:41:46
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Frida

De har varit fullt ös idag märker jag;) va bra med ett bakbord! De önskar jag med att jag hade ett.



Kram

2011-12-22 @ 22:18:45
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0