Godmorgon

Godmorgon...Här sitter jag och piggnar till med mitt morgonkaffe..Snart är det dags
för julkalendern på tv. Jag har inte missat ett enda avsnitt och igår började jag böla
till den.

Vi har rätt lugna dagar så här innan jul..Det enda på planeringen idag är att handla
lite middag och har mina hyacinter i köksfönstret blommat över så jag sätt ett par nya.

Är i princip färdig med julklappar osv..Kanske att det får bli en riktig storstädning på övervåningen idag och så kanske en på undervåningen imorgon. NI vet en riktig sån grundlig. Det är ju så
skönt när det är gjort och framförallt att komma till rent och fint när man är borta
om dagarna som det kommer bli i julhelgen..

Pulkabacken ska vi besöka också..Kanske i eftermiddag när pappan kommit hem
från jobbet..Stina har julavslutning idag också..Ja ni nu närmar sig verkligen julen
och nyåret med stormsteg!



Bjuder på en väldigt gammal bild på mig från en julfest=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå gammal bild är det väl ändå inte ;) En sisodär 5-6 år sedan...??



Det var tider det!! Förresten så tänkte jag på dig häromdagen när jag var ute och gick. Det kom en lajv-doft, du vet värdshusdoft av vedeldning och lite regn.... MYS!!

2011-12-21 @ 19:37:09
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja 5 kg låter aslite...men det var vad jag läste. jag kan iofs ha läst fel...



Å andra sidan så tycker jag att det är lite otäckt att bära tungt när det är lite halkigt ute, det är så lätt att vrida till sig. Jag kommer vara ashet med min fina dragvagn med gummistroppar - tror du inte det?! ;)



KRAM!!!

2011-12-21 @ 20:05:34
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja samma här, alla avsnitt har jag sett å jag GILLAR kalender så. Måste köpa den då den komem som DVD så att vi har den som julstämning senare år :-D KRAM

2011-12-22 @ 09:52:22
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0