Föberdelser & besök

Idag ska jag handla det sista till nyår. Madeira till maten och champagne till tolvslaget =) Maten tror jag är färdighandlad i princip.. Igår var vi på mellandagsrean och hittade så mycket bra så nu har vi fyllt upp ordentligt i barnens garderober=) Även jag har köpt en del som passar min nya storlek..Ca 12.5 kg och 17 cm i midjan är några stl nämligen=)

Nu ska vi snart göra oss i ordning och fixa med det vanliga sen blir det att gå och handla. Idag får vi besök av min fina vän Malin och vi ska fika på fruktsallad.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jessica A

Härligt att du är färdig, vi har bara bestämt menyn men inte handlat nåt än.... men hoppas vi kommer iväg idag iaf.



Hoppas ni haft en riktigt skön jul, läste om lillkillens dramatiska ankomst till världen i andra inlägget.



Gott Nytt på er,

kram j.

2011-12-29 @ 10:30:16
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Klart du ska unna dig lite nytt när du jobbat så hårt :)

2011-12-29 @ 20:10:45
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0