Vakna med the voice-minnen

Vakna med the voice står o går på tv: i bakgrunden. När jag ser eller hör det blir jag lite tillbakaslängd till familjevåningen på ALBS. Det stod nämligen alltid på , på morgonen där i vårt lilla rum när vi gjorde i ordning oss för dagen innan vi gick ner till August som låg på BIVA. Minnena som kommer känns ändå inte obehagliga då jag kopplar ihop det med den spända förväntansfulla känslan av att snart ska jag gå o säga godmorgon till min lilla son. Jag ringde ner till BIVA (barnintesivvårdsavdelningen) varje morgon när jag vaknade för att höra hur natten gått=) 


Vårt rum på familjevåningen. På den lilla tv:n över H:S huvud brukade "vakna med the voice" stå på och så fastnade rapattac låten på hjärnan haha

Entrèdörren till familjevåningen. Här hade vi ett rum sen hade man ett gemensamt kök och ett stort vardagsrum och tvättstuga. Köket låg strax till höger innanför dessa dörrar o tvättstugan till vänster.

Ikväll är ju förresten programmet "Intensiven för tidigt född" 
 

Kommentarer
Postat av: Katrins vardagstjat

Förstår att det är blandade känslor för dig där..

Men vad är det för program? Har jag missat helt..



Vad fint det blev i köket med med dina fynd :)

2011-08-24 @ 13:00:05
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0