Kväll

Sådär då var vi tillbaka till vardagen. August är vaken en hel del nu för tiden och Signe sover inte alls om dagarna längre. Full rulle med andra ord=) Imorrn tänkte jag gå till ÖF med det ska bli kul. Är inte helt 100 på att det är imorrn men nästan så jag chansar. Har inte lågnt att gå så det är lugnt.

Ikväll är Hollywoodfruar. Måste jag se!

Trevlig kväll på er!





H är förresten ute i snickarbon och styr med vårt senaste projekt=) Bilden är från igår. Härligt med egensnickrade och egendesignade möbler. Då gör man ju verkligen hemmet till sitt=) Personligen är jag inte ett dugg händig men min käre man är och jag kan komma med en och annan idè ibland hihi


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Haha när jag kan förstå det, du har ju trots allt 2 "små" :) båda är små men olika små..



Vad härligt med händiga män, dock är jag den händiga här hemma :)

2011-08-22 @ 21:48:10
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0