Godmorgon




Godmorgon


Här var det en tidig dag som startade men vi tar det lugnt här hemma o bara myser. När H haft sin sovmorgon ska jag få sova lite. Ska ju ut på krogen ikväll =) Då måste man ju vara pigg ju. Min snälla pappa kommer och hämtar mig ikväll/natt så jag slipper ta bussen. Det är ca 1 timme med buss för er som inte vet...Ska bli kul o se brorsans lägenhet igen. Vet att den är jättemysig.

Näe..Nu blir det en kopp kaffe till!

O va tusan ska jag ha på mig ikväll!?

***********************************************
Update: ska kolla om det finns nåt snyggt på nätet. Fast alltså jag måste handla den på affären (för den hinner ju inte komma fram annars da. )Fast min brorsa bor bara 5-10 min från centrum så jag skulle kunan rusa in där innan. Har en bonuscheck från hm med hihi


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0