Dagen

Skrev ett inlägg förut men det strula så jag fick ta bort det (funka inte) weird. Så skriver ett nytt =)

Vi har kollat upp det där med August mage nu en extra gång och fick klart för oss att det är det där med nervtrådarna till musklerna som blivit kapade vilket gör att buktar (nåt i den stilen) läkaren sa att det kan ta ett år innan dom nerverna hittar till varann igen eller nåt i den stilen men jag tror redan de gjort det på August för det syns inget längre.Så det var något vi kunde släppa nu. En grej som var kul var att August tyckte det var jättekul när doktorn klämde honom på magen så han låg och skrattade högt gullungen=)

Efter har det varit shopping. Främst till Stina som ska börja skolan men hittade lite annat smått och gott med=)

Snart blir det tv:n Intensiven-För tidigt född är ju ikväll.

Vet ni vad jag gjorde imorse förresten?? Var ju uppe jättetidigt idag så jag passade på att klippa lugg och färga håret haha. Impulsivt? Lite..Ja men jag blev nöjd hihi

Näe ni nu somnar jag snart här över tangentbordet.

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0