Lugna gatan





Lugna gatan här idag. August har varit en riktig liten sömntuta idag och Signe var lättsövd när hon skulle sova. Fick lite gjort på förmiddagen när dom var vakna så nu har jag stjälpt i mig kaffe framför datorn när bägge sover. När jag bloggat kanske jag går upp o ger mig på tvätten lite. Senare ska jag till bvc med August och Signe hänger ju självklart med sedan ska vi möta upp H efter jobbet så vi kommer äta mellis på fiket istället då vi nog blir färdiga på bvc innan H slutar.

Sedan ska det handlas och fyllas upp med både mat o NAN o blöjor=)

Imorrn är H ledig så jag får sovmorgon och företaget har han inte ikväll så kvällen är han också ledig så det blir lite helg för oss kan man säga. Får se om grillen tänds ikväll=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Tror alla ger sig på tvätten idag! =)

Hoppas det går bra..

Ha en bra dag..

2011-04-27 @ 14:31:39
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0