Helgen

I helgen var det en hel del trevliga evenemang =) Först middagen på fredagen...På lördagen gick jag på lite party och på söndagen var vi och firade min kusin som konfirmerades fick även äran att återigen vara hennes fadder som för ca 15 år sen när hon döptes =) Låter som jag är asgammal men jag var bara ca 10 år då =) En trevlig helg!

Idag var jag hos tandläkaren,Signe var hos sin kompis Tage under tiden eller ja hos Tages mamma eller hos dom bägge =) I alla fall skulle vi luncha på fiket efter så det passade ju bra=)

På eftermiddagen/kvällen var jag och Signe o hälsade på mor och Erik. Mamma hade vunnit mysiga gossedjur åt tjejerna.

Snart blir det tv:n och ev lite plock..

Ha det fint!


Söta hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0