Dags att sänka spjälsängen

Signe stod på knä i spjälsängen förut..Hon försökte nå en blomma som är placerad brevid sängen men så hade ena armen fastnat mellan spjälorna. Jag hjälpte henne lirka ut armen och då ser jag hur hon häver sig upp på fötterna och står där på vingliga ben o svajar så nu är det garanterat dags att sänka spjälsängen!



Tog kort på henne förut idag när hon stod på knä men förut tog hon
sig alltså upp på fötterna istället. Vågade inte lämna henne så för att
hämta kameran så det har jag inget foto på..För övrigt blev min stora
lilla tjej 7 månader häromdagen. Och oj oj vad hon lär sig saker nu. Kn-
appt att man hänger med..


Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0