Tisdag 8/6

Imorse mötte vi upp Linnea och Tage och sen Johanna och Oliver och begav oss hem till en annan Johanna och Nellie som bjöd på supergod cheescake, Johanna fyllde nämligen år idag Grattis Grattis!

Efter fikat hängde jag och Signe med hem till Linnea och Tage så lekte dom av sig lite, så nu sover Signe gott i vagnen.

Imorgon ska jag gå brevid hela dagen,spännande och lite pirrigt. Signe ska vara hemma med far sin som snart ska vara pappaledig och sen ska hon vara en sväng med Tage och Linnea när Henrik ska på inskolning med Stina.

Jag kommer inte börja jobba förrens tisdag vecka 25 men ska ju gå brevid och få lyftteknikkurs och så med men det blir nästa vecka..Kommer nog bli bra det här och sen när jag jobbat ca 8.V ska jag vara mammaledig igen så det känns helt ok ändå=)

Näe ska väl passa på att få lite gjort här hemma medans Signe sussar i vagnen.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0