Aamem aamam

Detta kanske inte kan stämma. Hon kanske är för liten men ibland kan jag inte hjälpa att jag tycker att det låter som att Signe försöker säga mamma=)

Nåt annat skoj som hon börjat med den senaste tiden är att sträcka sig efter mig eller andra personer. Kul i alla fall när hon hejvilt visar att hon vill komma till en. Hon likson sprattlar till med kroppen och sen sträcker hon ut armarna och attackerar typ=)

Idag blev det en heldag i stan. Först fika vi med Stina och Signes farmor och efter det spana vi in rean och käkade på IKEA. Hittade pyjamasar till Signe en tröja till Stina och en tröja och scarf till mig.  Köpte även en åkpåse för nu har lilla damen blivit så stor att det är sittdelen i vagnen som gäller.

Köpte även tyg till en tavla som vi gjorde till hallen=)

Snart blir det att bänka sig framför tv:n med en kopp kaffe och tror även att jag ska ta mig ett härligt bad.

Ha det fint!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör hon som Nellan??? mamamamama dadada... Godingarna =)

2010-01-26 @ 19:51:46
Postat av: Jennie

Ja typ så =) Så Nellie gör så med? Kanske att dom kan så tidigt då=)

2010-01-27 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0