Vårfint & heldag i stan.

Har haft en underbar dag i stan med min älskade familj. Vi började med att bli bjudna på riktigt god mat och efterätt hos min bror i hans nya lägenhet som var superfint. När vi ätit skulle Henrik iväg och hämta ett Wii vi hittade på blocket,superkul ju.

Min bror jag,Stina och Signe tog en tur på stan för Johan skulle visa mig inredningsbutiken Lagerhaus. Där fanns så mycket fint och jag hade funderat på att fixa lite till våren i vardagsrummet så jag shoppade lite spetsgardiner,blockljus och plastblomma och lite gott till Stina. Helt OK pris på det jag hittade. Efter den lilla rundan gick vi hem till Johan igen och mötte upp Henrik så testade vi spelet och drack lite mer kaffe. Sen begav vi oss vidare till Ikano för o ströva omkring lite till. Signe behövde en ny overall och vi hittade även en mössa som var för billig för att motstå( typ 20 kr)=) Blev lite grejer på IKEA med.

En härlig och fartfylld dag=)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0