Simhallspremiär!

Dagen började med en långpromenad imorse med lite andra mammor och bebisar..Barnvagnsrace även kallat:) Skönt med en ordentlig promenad i friska luften, då fick man ordentligt med energi vilket kan gå åt. Vi skulle nämeligen till simhallen för första gången med Signe så då var det extra bra och så skoj hon hade. Innan simhallen fick vi svänga förbi lindex för att köpa badkläder till damen också=) I alla fall vad hon plaskade o plaskade, riktigt kul..

Efter åkte vi o hälsade på Henriks mamma som bjöd på mat...Riktigt gott efter simhallen och så kaffe o glass. Barnen fick även fina alla-hjärtansdag presenter i form av tuffa kläder=) Jag o Henrik fick gelèhjärtan *mums*.

Nu är vi hemma och ska käka varma mackor.. Jag brukar ha champinjonstuvning,bacon och ost på mina.Det är supergott,tycker jag i alla fall..Efter det ska jag packa upp lite badkläder..Det är ju rätt mycket handdukar o saker som ska tvättas o hängas upp nu=)


Signes tuffa jeans och fina tröja=)


Trött efter äventyret.


Stina i sin nya fina jacka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0